08 huhtikuuta 2014

AAKKOSET

A

Aurinko. Olen ehtinyt aika moneen kertaan jo täällä todeta sen miten paljon sää vaikuttaa siihen miten iloinen ja energinen olen. Saan auringosta ihan älyttömästi itselleni "virtaa". Sellaiset aamut ovat parhaita, kun saa herätä rauhassa auringonpaisteeseen. 



Blogi. Tämä blogi on yksi tärkeimmistä jutuista minulle. Olen niin iloinen, että saan tehdä tällaista josta pidän aivan älyttömästi. En enää rehellisesti osaa kuvitella millaista elämäni olisi ilman blogia. Se hetki, kun pääsen istahtamaan koneelle ja alan kirjoittelemaan postausta on aina yksi päiväni kohokohdista. Nyt lukiessani joudun vähän väkisin pitämään itseni pois täältä blogista. Ja tietenki tähän kuuluu myös muiden blogit! Nautin kovasti myös muiden blogien lueskelusta. 

Buble. Pieni suloinen ihana kääpiöhamsterini ♥. 



Carpe Diem. Tartu hetkeen! Elä tässä päivässä ja tässä hetkessä. Ne asiat joita haluat tehdä - tee ne nyt! Onnellisuus on sitä, kun lopetat odottamasta, vaikka perjantaita tai kesää ja nautit niistä asioista jotka ovat tässä ja nyt. 



Destiny. Kohtalo. Uskon, että kaikilla asioilla ja tapahtumilla on tarkoituksensa. 



E

Eilinen. Älä jää murehtimaan menneitä. Ne asiat ovat jo tapahtuneet etkä voi niille enää mitään. Murehtimalla eilistä menetät myös tämän päivän. Mieti siis, että eilinen on takanapäin ja tämä päivä on kokonaan uusi ja edessäpäin. Ota siis siitä kaikki irti! Tee jokaisesta päivästä parempi kuin eilisestä.

F

Facebook. Olenko ainut, joka selaa päivittäin ne samat uutiset sieltä facebookin etusivulta moneen kertaan? Parhaina päivinä muistan jo mitä sieltä on tulossa seuraavaksi ja silti löydän itseni selaamasta sitä etusivua. Ehkä olen vähän riippuvainen. 





Google. Mitä tekisinkään ilman sitä. 



Hymy. Pelkällä hymyllä voit päästä jo pitkälle! Hymyile muille ihmisille ja huomaat, että saat myös muilta hymyjä takaisin. Hymy piristää päivää! 




Irtokarkit. Lemppareitani! Olen kunnon sokerihiiri.. 

J

Jonathan. Rakas poikaystäväni ja samalla myös paras ystäväni. On ihanaa kun on elämässä vierellään ihminen, jota rakastaa ja jonka kanssa saa jakaa elämän ilot ja surut. Ja ihminen, joka on aina vierellä tukemassa olipa tilanne sitten mikä tahansa. Ihminen johon voin luottaa! 



Koti. Maailman paras paikka! 

Kauhuleffat. Rakastan katsoa kauhuleffoja! Kauhu/trillerit ovat lemppareitani. Jos nyt pitäisi mainita yksi kauhuleffa suosikki niin vastaisin Sinister. 



Lämpö. Olen kunnon vilukissa ja rakastan lämpöä. Olipa se sitten talvella kynttilöiden tai takan lämpö tai kesäisin auringonlämpö. 


M

Matkustus. Matkustus on ainut asia, jonka ostaminen tekee sinusta rikkaamman. Rakastan matkustamista! Olen todella onnekas, että olen saanut matkustaa jo niin paljon elämäni aikana. Ja haluan tulevaisuudessa päästä matkustelemaan vielä lisää. Lista paikoista joissa haluan elämäni aikana vielä käydä on pitkä.. 

Musiikki. Rakastan musiikkia! Hyvä kappale piristää kummasti huonompaakin päivää. 



Nauru. Nauruhan tunnetusti pidetään ikää!



Oikeustieteellinen.
Olen jo monen vuoden ajan tiennyt, että haluan hakea sinne jatko-opiskelemaan ja että tuo ala on se mikä juuri minua kiinnostaa. Tänä keväänä haenkin nyt ensimmäistä kertaa! Saa nähdä siis miten käy. Aika harvalle kuitenkaan ovet aukeavat ensimmäisellä kerralla..


P

Perhe. Olen niin onnekas, että minulla on ihana perhe, joka huolehtii ja välittää minusta. Ja on ennen kaikkea aina tukenani! En pysty mitenkään sanoin kuvailemaan miten kiitollinen olen tästä.

Positiivisuus. Olen todella posiitiivinen ja minulla on tapana löytää jokaisesta harmaasta pilvestä se hopeinen reuna. Olen itseasiassa kirjoittanut postauksenkin siitä miten olla positiivisempi. Postauksen löydät tästä 




Q

Que Pasa. Haha, en oikeasti keksi tämän kirjaimen kohdalle mitään muuta.. 

R

Rakkaus. Elämän tärkeimpiä asioita! Olipa se sitten rakkaus ystäviäsi, perhettäsi tai kumppaniasi kohtaan.  

S

Sisko. Pikkusiskoni! Sisko on minulle se ihminen jolle voin kertoa kaikki asiat. Sisarusuhteet ovat mielestäni todella arvokkaita ja koko elämän kestäviä. Siskolla on aina oma erikoinen paikkansa elämässäni! 



T

Tv-sarjat. Katson aika paljon tv-sarjoja vapaa-ajallani. Suosikkejani ovat mm. Gossip Girl, Nip/Tuck, White Collar, Suits, Prison Break, The Big Bang Theory.. 

U

Uni. Rakastan nukkumista! Hyvät yöunet ovat minulle aivan älyttömän tärkeät. Väsyneenä en jaksa keskittyä tai kunnolla tehdä mitään. Mikään ei ole parempi fiilis kuin herätä aamulla virkeänä hyvien unien jälkeen. 

V

Valokuvaus. Bloggaamisen myötä olen kiinnostunut koko ajan vain enemmän valokuvauksesta ja minulle on kasvanut aivan älytön halu kehittyä koko ajan kuvaajana. Ja harjoittelemallahan sitä oppii parhaiten. On aina niin kiva huomata miten sitä oppii koko ajan uusia asioita!

W

Wokki. Kanawokki on yksi lempiruuistani! 

X

xoxo



Y

Ystävät. Minulle on aina ollut tärkeämpää se, että minulla on muutama hyvä todellinen ystävä kuin paljon kavereita. Minulle ystävät ovat niitä henkilöitä, jotka ovat aina tukena ja valmiita auttamaan. Olenkin onnekas, että olen saanut elämääni ympärille niin ihania ihmisiä ja ennen kaikkea ystäviä! 

Z

En keksi tähän oikeasti yhtään mitään.. Next! 

Ä

Äiti. Äitini on minulle henkilö jota katson todella paljon ylös päin ja jota kunnioitan aivan älyttömästi. En olisi nyt tässä ilman upeaa ja ihanaa äitiniä! Olen ikuisesti kiitollinen hänelle kaikesta. 

Ö

Ötökät. Vihaan ja inhoan kaikenlaisia ötököitä. Pahimpia ovat sellaiset, jotka kävelemisen lisäksi lentävät.. 



28 kommenttia:

  1. mulla oli jostain syystä vähän huono aamu mut tän sun postauksen myötä (ja hyvän ruua) mun mieli parani kummasti! ehkä siirryn tästä parvekkeelle tekemään koulutehtäviä ja nauttimaan auringosta :) oot ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja aivan ihana kuulla :) Toivottavasti sinulle oli mukava päivä !

      Poista
  2. Tosi kiva vähän tällänen erilainen postaus! Ihana huomata kuinka joka postauksessa yllätät vaan enemmän ja enemmän positiivisesti :-)

    VastaaPoista
  3. Ihanan piristävä postaus taas Natalia =) Mäkin rakastan kauhuleffoja! Ootko nähnyt Insidious 1 & 2? :D Ja tosi paljon tsemppiä sulle luku-urakkaasi, mä ite aina yritin vaikeilla hetkillä ajatella, että se lukemiseen kuluva aika on älyttömän pieni osa vuotta, ja se auttoi kyllä pitämään nenää kirjassa =) Toivottavasti paikka aukeaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että pidit :) Olen nähnyt molemmat Insidousit ja ne olivat kyllä myös hyviä. Ja kiitos paljon :) On kyllä totta, että tämä kaksi kuukautta on kuitenkin lyhyt aika ja se menee loppujen lopuksi niin nopeasti !

      Poista
  4. voii, tosi kiva postaus ja tämmönen päivän piristäjä huonona päivänä ! :)

    VastaaPoista
  5. Olipa kiva ja erilainen postaus ! :)

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! Oot kyllä todella lahjakas kirjoittamaan tällaisia tekstejä! :) ja pakko muuten sanoa, että sinister on kyllä ihan huippu leffa! Pelkäsin niiin paljon, kun kävin sen elokuvateatterissa katsomassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja ihana kuulla :)) Se on kyllä hyvä leffa :D Pitääkin nyt joku päivä katsoa se uudestaan :P

      Poista
  7. Sinister oli kyl jees. Mites onko esim The Purge tai Eden lake sul tuttuja, suosittelen jos et katsonu? Törmäsin tuossa hetki sitte Fritt vilt nimisiin kauhuleffoihin, ajoi ne myös kohtaisesti asiansa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nähnyt The Purgen ja tykkäsin :) Eden lakea en ole nähnyt! Kiitos vinkistä, pitääkin käydä tutustumassa noihin :)

      Poista
    2. Katso ehdottomasti Eden lake! Vieläkin selkäpiitä karmii:s

      Poista
  8. Haetko ihan Helsinkiin? :)
    Haluaisitko avata kenties hieman enemmän `lukutaktiikkaasi`,esim.kuinka jaksotat päivää tms.? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä haen ! Minulla jokainen päivä on niin erilainen niin olisi hankala tässä alkaa avaamaan niitä erikseen :D

      Poista
  9. Tsemppiä luku-urakkaan, toivottavasti on lähtenyt hyvin käyntiin! :) Älä liikaa mieti sitä, että ensimmäisellä kerralla on mahdonta päästä, sillä itse käytin ensimmäisellä hakukerralla aivan liikaa sen pohtimiseen ja samalla lukeminen kärsi. Loppujen lopuksi jäi vain 2 pistettä uupumaan ja siinä vaiheessa harmitti kun tiesin etten ollut tehnyt parastani. Itsevarmuutta vaan peliin, kyllä ne ovet kuitenkin aukeavat hyvin monelle jo ensimmäiselläkin yrittämällä!

    VastaaPoista
  10. Vaikka oon lukenu sun blogia lähes alusta asti säännöllisesti ja tykkään tästä kovasti niin en kovin usein kommentoi, mutta nyt on pakko sanoo, että oot kyllä ihana! :) Susta ja sun blogista huokuu aina sellanen aito positiivisuus ja korostan sanaa aito, koska on valtavasti blogeja, joissa annetaan kuva siitä, että niin bloggaajan elämä kuin bloggaaja itse on kuin elokuvista ja kaikki on vaan niin täydellistä. En tarkota, että blogissa tarvitsis avautua murheistaan tai muuta sellasta, ethän säkään niin tee, mutta sulla se positiivisuus rakentuu ns.arkisten asioiden ympärille - esimerkiks poikaystävän, kavereiden, bloggaamisen tai vaikka "vaan" sen auringonpaisteen. Ja ollessaan tollasta se tarttuu lukijoihinkin, kun taas niissä toisissa tapauksissa tulee valitettavasti vaan teennäinen vaikutelma ja väkisinkin sitä miettii, että mikähän se totuus noiden kulissien takana mahtaa olla. Tää postaus oli taas niin hyvä esimerkki tästä asiasta, koska tätä ei vaan voinu lukee hymyilemättä ja tää oikeesti piristi mun kurjasti alkanutta viikkoa eli kiitos siitä! :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanasti kirjoitettu :) Todella kiva kuulla, että olet tuota mieltä! Nousi ihan hymy huulille, kun luin tätä :) Ja on aina niin mukava kuulla, että postaukseni on piristänyt :) Kiitos sinulle kivasta kommentista ja mukavaa viikkoa!

      Poista
  11. Jollain tapaa todella ihana postaus! Oon kyllä kateellinen siskosta, oon aina toivonut sisarusta, jonka kanssa jakaa asioita, mutta oon valitettavasti ainoa lapsi :( onneksi on tietysti ystävät! En tiennytkään että sulla on hamsteri!! Voisiko siitä ehkä saada joskus kuvaa blogiin? :`)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kiva, että pidit :) Ja tottakai voin joku kerta liittää johonkin postaukseen kuvan Bublesta ! :)

      Poista
  12. hei tsemppii Natalia lukemisee! kyllä sä sinne pääset, jos et ekalla nii sit tokalla kerralla! :) itse hain vuos sitten ja sisälle pääsin, ne muut vaa pelottelee teitä pienempii ;) nää sun postaukset ain piristää ihanasti päivää! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä :) Pitää nyt vain yrittää tehdä parhaansa! Aivan ihana kuulla <3

      Poista
  13. Onko sun siskollasi blogia?:)

    VastaaPoista
  14. Olen lukenut blogiasi jo jonkun aikaa ja päädyn samaan yllä olevien lukijoiden kanssa - olet super positiivinen ja tällaiset postaukset ovat ihana piristys arkeen. Musta sun blogi on myös koko ajan kehittynyt vain parempaan suuntaan! :) Oikein paljon tsemppiä luku-urakkaan! Xxx

    VastaaPoista